Promocijska darila za učinkovit marketing

Eno izmed najbolj domiselnih in presenetljivo učinkovitih metod za pridobivanje novih strank predstavljajo promocijska darila. S tem, da brezplačno razdajamo uporabne izdelke, pravzaprav na dolgi rok zagotovimo cel kup koristnih posledic, ki bi jih težko dovolj izpostavili.

Učinkovit marketing lahko izvajamo na zelo različne načine. Promocijska darila vsekakor predstavljajo eno izmed privlačnih možnosti, katerim je smiselno posvetiti nekaj več pozornosti. Nenazadnje gre za zelo razširjeno prakso, kar že samo po sebi priča tudi po učinkovitosti tega posega. A treba je vedeti, da zgolj razdajanje daril ni dovolj za doseganje željenih učinkov – treba bo marketinško kampanjo z darili dobro načrtovati, predvsem pa priskrbeti primerne izdelke, ki bodo pravi za ta namen.

Problem promocijskih daril je ta, da gre za zelo razširjeno prakso in dobro poznan marketinški trik. Praktično vsako podjetje svojim strankam ponuja raznolike promocijske materiale, tako da takšni izdelki sami po sebi nimajo več velike vrednosti. Še posebej ne tisti, ki se najpogosteje uporabljajo za ta namen, saj so prejemniki takšnih daril bržkone že skoraj naveličani. Za uspešen marketing s promocijskimi darili bo treba torej storiti nekaj več.

Ena možnost je, da se poslužimo inovativnih daril, ki bodo gotovo pritegnila nekaj več pozornosti. Lahko na primer izberemo kakšne posebej uporabne izdelke ali predmete, ki jih le redko videvamo. Če z darilom zbudimo zanimanje, smo že opravili polovico dela. Prav zato se podjetja poslužujejo tudi absurdno nenavadnih izdelkov, ki jih poklanjajo strankam, poslovnim partnerjem in drugim prejemnikom. Včasih se zelo splača nekoliko tvegati, res pa včasih dobro uspe tudi klasika – odvisno od primera.

Ker pa je zbujanje pozornosti le polovica dela, moramo poskrbeti še za preostanek. To običajno dosežemo s tiskom oziroma poslikavo izdelkov, ki morajo seveda odražati podobo podjetja oziroma ponudbe. Pri tem je veliko odvisno od tega, kaj pravzaprav promoviramo. Smiselno je vključiti povezavo do spletne strani, posrečeni pa so logotipi in tudi slogani. A pozor, promocijska darila ne smejo biti v celoti popisana in poslikana, temveč želimo za učinkovit marketing izdelke opremiti le s tistimi informacijami, ki so najbolj potrebne. Ni nujno, da želimo vsakega prejemnika darila spremeniti v zvesto stranko – zadovoljni uporabniki podarjenih izdelkov bodo pomagali pri utrjevanju prisotnosti znamke, tudi če ne bodo postali kupci.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja